Wymiana/zwrot towaru
Jeżeli towar nie będzie odpowiedni (zły rozmiar, kolor, itp.), istnieje możliwość dokonania zwrotu/wymiany w terminie do 14 dni od dostarczenia towaru.
Towar należy odesłać nieużywany, czysty, nieuszkodzony, z nieoderwanymi metkami.

Nieodpowiadający towar należy wysłać wraz z dowodem dostawy i wpisanym numerem rachunku, na który należy odesłać środki. Dowód dostawy jest w tym przypadku traktowany jako dokument wyrażający odstąpienie od umowy zgodnie z warunkami zakupu.
W przypadku wymiany należy złożyć nowe zamówienie w naszym sklepie internetowym, do notatki wpisać numer oryginalnego zamówienia, na dowód dostawy proszę wpisać "WYMIANA i numer nowego zamówienia."

1. Adres przewoźnika umownego na terenie Polski
FROGMAN s.r.o. - ID 766M *OBOWIĄZKOWE DANE
ul. Stawowa 91
43-400 Cieszyn
2. Adres przewoźnika umownego Packeta
Packeta
ID: 96973933 *OBOWIĄZKOWE DANE
Mostowa 4
43-400 Cieszyn
3. Zwrot towaru za pośrednictwem InPost Parcel Lockers
a) Wypełnij formularz zwrotu na stronie szybkiezwroty.pl
W przypadku opcji „Wybierz swój sklep internetowy” wybierz z listy Packeta Group.
Uzupełnij wszystkie dane (imię i nazwisko, telefon, e-mail i powód zwrotu).
Uwaga: pole „Numer zamówienia” zawiera kod zwrotu = 96973933.
b) Następnie otrzymasz od InPost specjalny kod (SMS i e-mail), który możesz wpisać w dowolnym widocznym miejscu na przesyłce.
c) Przenieś przesyłkę do dowolnej skrzynki Inpost Parcel Locker.
d) Wprowadź kod za pomocą klawiatury na wybranej skrzynce lub zeskanuj swój kod QR, a następnie umieść przesyłkę w skrzynce, która się otworzy.
I to wszystko! InPost następnie odbierze przesyłkę i dostarczy ją do magazynu w Cieszynie, skąd następnie przekaże ją z powrotem do nas.

Środki za zwracany towar prześlemy na konto bankowe jak najszybciej, najpóźniej do 14 dni od dostarczenia dowodu dostawy i towaru na nasz adres.
W przypadku wymiany natychmiast wyślemy ponownie złożone zamówienie.