VIP konto informacje o zakupach
Darmowa wysyłka powyżej 250 zł
+420 777 902 328
kontakt@skate-polska.pl

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

1) Jak długo trwa realizacja zamówienia?

2) W jaki sposób będzie towar dostarczony i ile wynosi opłata pocztowa?

3) Czy jest możliwość osobistego odbioru towaru?

4) Czy jest możliwe przedłużyć termin osobistego odbioru jeżeli nie mogę odebrać towaru do 7 dni?

5) Czy możliwe jest wysłanie towaru za granicę?

6) Czy są dostępne rozmiary nie widniejące na stronie sklepu internetowego?

7) Czy można płacić kartą?

8) Czyoferujecie zniżki?


1) Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Realizacja zamówienia rozpoczyna się w momencie pojawienia się w systemie. Dostarczenie towaru trwa standardowo  2 - 4 dni roboczych od momentu przygotowania towaru. Informacje dotyczące zmian etapów realizacji zamówienia przesyłamy drogą mailową.

Przygotowanie zamówienia może trwać dłużej, jeśli zamówiony towar znajduje się w różnych magazynach. Kompletowanie zamówienia może przedłużyć czas dostarczenia o 1 - 2 dni. W przypadku wymogu szybkiej dostawy prosimy o dopisanie notatki do zamówienia lub o kontakt telefoniczny.

2) W jaki sposób będzie towar dostarczony i ile wynosi opłata pocztowa?

Towar jest wysyłany za pośrednictwem firmy transportowej DPD.

  • Koszt wysyłki w przypadku płatności ZA POBRANIEM:
  • Koszt wysyłki w przypadku płatnościPRZELEWEM:
  • Powyżej 250 zł DARMOWA WYSYŁKA,
  • od 50 do 249,99 złkoszt wysyłki wynosi 29 zł,
  • do 49,99 zł koszt wysyłki wynosi 39 zł.
  • Standardowy czas dostawy
    • 2 – 4 dni
    • Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8-18

  • Powyżej 250 zł DARMOWA WYSYŁKA,
  • od 50 do 249,99 zł koszt wysyłki wynosi 29 zł,
  • do 49,99 zł koszt wysyłki wynosi 39 zł.
  • Dostarczanie przesyłek
    • Informacje o postępie w dostarczaniu przesyłki można uzyskać na stronie internetowej Pošta bez hranic: sledování zásilky.
    • Przewoźnik kontaktuje naszych klientów w dniu dostawy w celu ustalenia przybliżonego czasu dostarczenia towaru lub kwoty w przypadku opcji za pobraniem. W przypadku nieudanej próby kontaktu/dostarczenia będzie przewoźnik próbował dostarczyć przesyłkę następnego dnia roboczego.Po drugiej nieudanej próbie będzie konieczne telefonicznie ustalić odbiór w magazynie przewoźnika.
  • Procedura odbioru przesyłki
    • Należy sprawdzić, czy opakowanie, w którym towar został wysłany nie jest uszkodzony. Jeżeli opakowanie jest rozdarte lub rozklejone, należy nie akceptować przesyłki. Po odbiorze uszkodzonego towaru może zostać reklamacja nieuznana przez przewoźnika.
    • Po rozpakowaniu należy sprawdzić, czy towar nie jest uszkodzony. W przypadku jakiegokolwiek uszkodzenia prosimy o kontakt. Zgodnie z regulaminem przewoźnika nie ma możliwości rozpakowania i kontroli towaru przed zapłaceniem.

3) Czy jest możliwość osobistego odbioru towaru?

Osobisty odbiór jest możliwy tylko w naszych sklepach stacjonarnych w Czechach (Praga, Třebícz) i w naszym punkcie odbioru w Pradze na Smíchowie, w którym oferujemy również możliwość przymierzenia zamawianego towaru.

Sklep stacjonarny Skate Praha w centrum handlowym Lihovar v Říčanach

  • adres: Barákova 237, 251 01 Říčany u Prahy
  • godziny pracy: PO – NE: 9 – 19h
  • tel.: 272 661 209 lub email: praha@skate-praha.cz

Sklep stacjonarny Music House v Třebíči

  • adresa: Nádražní 654/9, 674 01 Třebíč
  • godziny pracy: PO – PÁ: 9 – 12:30, 13 – 17h
  • tel.: 608 365 222 lub email: trebic@skate-praha.cz

Punkt odbioru w Praze na Smíchowie

  • adres: Holečkova 179/109, 150 00 Praha 5
  • mob.: 777 335 814 lub email: info@babylon-promo.cz

4) Czy jest możliwe przedłużyć termin osobistego odbioru jeżeli nie mogę odebrać towaru do 7 dni?

Tak, po wcześniejszym uzgodnieniu z asystentami sklepu internetowego może odbiór osobisty zostać przedłużony. Umowa musi nastąpić przed upływem pierwotnego czasu odbioru.

  • Sklep stacjonarny Skate Praha v Říčanach tel.: 272 661 209 lub email: praha@skate-praha.cz
  • Sklep stacjonarny Music House v Třebíczu tel.: 608 365 222 lub email: trebic@skate-praha.cz
  • Punkt odbioru w Pradze tel.: 777 335 814 lub email: info@babylon-promo.cz

5) Czy możliwe jestwysłanie towaru za granicę?

Wysyłamy paczki do całeho świata, stała opłata pocztowa obowiązuje tylko w przypadku wysyłki do Polski, Czech i na Słowację. W celu realizowania wysyłki do innego kraju prosimy o kontakt, niezzwłocznie obliczymy koszt wysyłki.

6) Czy są dostępne rozmiary nie widniejące na stronie sklepu internetowego?

W większości przypadków jest dostępny tylko towar zamieszczony na stronie naszego sklepu internetowego. Może się natomiast zdarzyć, że towar nie widniejący na stronie jest w drodze od klienta do nas lub jest ponownie wgrywany na stronę. W takich przypadkach prosimy o kontakt, dostępność towaru natychmiast sprawdzimy.

7) Czy można płacić kartą?

Za zamówienie można zapłacić przelewem z rachunku bankowego.W przypadku wybrania opcji za pobraniem jest możliwość zapłaty kartą przy odbiorze przesyłki.

8) Czy oferujecie zniżki?

W naszym sklepie internetowym oferujemy różnego rodzaju promocje i wyprzedaże w ciągu całego roku. Dodatkowo, po zalogowaniu się do Klubu VIP Skate Polska jako członka klubu dostaniesz automatyczną zniżkę 5% na zakup towaru z nowej kolekcji.Karta lojalnościowa daje jeszcze lepsze ceny. Cenimy sobie naszych stałych klientów, dlatego się kwoty zakupów po zarejestrowaniu do VIP Klubu Polska sumują w celu uzyskania jeszcze większej zniżki!

obsługa klienta

W przypadku jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt

+420 777 902 328
kontakt@skate-polska.pl
odbiór newslettera
Zapisy elektroniczne sprzedaży

Tekst jest czeski, ponieważ wymaga ustawodawstwo czeskie

Zgodnie z ustawą o rejestrach sprzedaży sprzedawca jest zobowiązany do wydania kupującemu paragonu. Jednocześnie jest on zobowiązany do zarejestrowania otrzymanych przychodów u administratora podatkowego online; w przypadku awarii technicznej, najpóźniej w ciągu 48 godzin.