🎄 Zamówienia złożone do 20.12. z gwarancją dostawy do świąt 🎁 Darmowa wymiana niedopasowanego prezentu do 31.1.2024
0 Koszyk
cena razem 0 zł
Zrób zakupy jeszcze za 421.82 zł i będziez miał DARMOWĄ dostawę
PRZEJDŹ DO KOSZYKA
VIP konto informacje o zakupach
Darmowa wysyłka powyżej 400 zł
kontakt@skate-polska.pl

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Znajdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z zakupami w naszym sklepie internetowym.

Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Jak tylko zamówienie pojawi się w systemie, przystąpimy do jego realizacji. W momencie, kiedy zamówienie jest gotowe do wysyłki, dostawa towaru zajmuje zwykle 3-6 dni roboczych. Informacje o zmianach w statusie zamówienia wysyłamy zawsze drogą mailową.

W jaki sposób towar zostanie do mnie dostarczony i ile będzie kosztować przesyłka?

Towar wysyłamy za pośrednictwem firm transportowych DPD, InPost Paczkomaty i Poczta Polska. Alternatywnie korzystamy z opcji odbioru w punktach sprzedaży tych firm.


Bardziej szczegółowe informacje o możliwości dostawy oraz pełny cennik oferowanego transportu znajdą Państwo na stronie Koszt wysyłki.

Czy jest możliwość osobistego odbioru zamówienia?

Osobisty odbior jest możliwy tylko w Czechach.

Czy istnieje możliwość wysyłki towaru za granicę?

Is it possible to send the goods abroad?

Towary wysyłamy w ramach całej Europy, w przypadku Czech proszę korzystać z naszego sklepu internetowego SKATE PRAHA, w przypadku Słowacji proszę korzystać z naszego sklepu internetowego SKATE BRATISLAVA, a w przypadku Niemiec z naszego sklepu internetowego SKATE POINT. Aby wysłać do innych krajów, trzeba się najpierw z nami skontaktować i my od razu obliczymy opłatę pocztową.

 

We are shipping all over Europe, in case of Czech Republic use our e-shop SKATE PRAHA, in case of Slovakia e-shop SKATE BRATISLAVA and in case of Germany e-shop SKATE POINT. For shipping to other countries you need to contact us first, we will calculate your shipping costs immediately.

Czy w magazynie dostępne są również rozmiary, których nie ma w sklepie internetowym?

W większości przypadków mamy w magazynie tylko towary wymienione na stronie naszego sklepu internetowego. Może się jednak zdarzyć, że towaru nie ma w sklepie internetowym, ponieważ jest on w drodze od klienta do nas lub właśnie dotarł i jest ładowany z powrotem do sklepu. W takich przypadkach prosimy o kontakt. Niezwłocznie sprawdzimy dostępność towaru.

Czy można płacić takže kartą?

Tak, zamówienia internetowe oraz zakupy, przy których korzystano z odbioru osobistego można zapłacić kartami VISA, VISA Electron, MasterCard i Maestro.

Czy istnieje oferta dodatkowych rabatów lub kodów rabatowych?

W naszym sklepie internetowym przez cały rok odbywają się różne promocje i sezonowe wyprzedaże. Dodatkowo po zarejestrowaniu się w klubie VIP jako członek klubu otrzymujesz automatyczny rabat EXTRA w wysokości 3% na wszystkie towary już przecenione oraz rabat rosnący na towary nieprzecenione. Rejestracja jest prosta i BEZPŁATNA, więcej informacji można znaleźć na stronie VIP.

Otrzymałem email dotyczący wysyłki mojego zamówienia, ale link do śledzenia przesyłki nie działa?

Wszystko jest w porządku. Śledzenie przesyłki jest zawsze aktualizowane na bieżąco, prosimy więc o cierpliwość, link do śledzenia działa, ale nie został aktualizowany ze strony przewoźnika, co nastąpi wkrótce po wysłaniu emaila.

💡 Nie znalazłeś tutaj odpowiedzi na swoje pytanie? Nie wahaj się z nami skontaktować.

obsługa klienta

W przypadku jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt

+420 724 318 340
kontakt@skate-polska.pl
odbiór newslettera