Reklamacja towaru
1) Jak długi jest termin na złożenie reklamacji?
2) Jak i gdzie mogę reklamować towar zakupiony w sklepie internetowym?
3) Jak długo trwa reklamacja jeżeli wysłałem/am towar z powrotem do waszego sklepu stacjonarnego?
4) Co jest potrzebne do złożenia reklamacji?
1) Jak długi jest termin na złożenie reklamacji?
Okres gwarancji rozpoczyna się od daty otrzymania towaru przez nabywcę i trwa 24 miesięcy, tj. dwa lata.
2) Jak i gdzie mogę reklamować towar zakupiony w sklepie internetowym?
Dla ułatwienia i szybkiego złożenia reklamacji prosimy najpierw o przesłanie maila na adres kontakt@skate-polska.pl z przedmiotem "Reklamacja" i numerem zamówienia. W mailu należy opisać wadę i powód reklamacji oraz dołączyć zdjęcia wady. Często jesteśmy w stanie ocenić wadę na podstawie zdjęć.
Towar może zostać do nas wysłany za pośrednictwem preferowanego przewoźnika.
Zwrot towaru - wysłanie na nasz adres:
Towar należy odesłać wraz z dokumentem zakupu na adres podany na rachunku lub w lewym górnym rogu dowodu dostawy. Wszystkie adresy są podane na naszej stronie internetowej: http://www.skate-polska.pl/kontakt.
Za dowód jest uważany dowód dostawy. Należy wskazać w formie krótkiego komunikatu informacyjnego jaki jest powód reklamacji, prosimy również o krótki opis wady towaru.
Reklamację należy złożyć niezwłocznie po stwierdzeniu wady. Zwlekanie ze złożeniem reklamacji może negatywnie wpłynąć na wynik reklamacji!
3) Jak długo trwa reklamacja jeżeli wysłałem/am towar z powrotem do waszego sklepu stacjonarnego?
Reklamacje są wysyłane bezpośrednio do naszych dostawców. Zgodnie z ustawą obowiązuje do rozpatrzenia reklamacji termin 30 dni. Priorytetem jest natomiast jak najszybsze rozpatrzenie reklamacji. O wyniku informujemy klientów niezwłocznie po otrzymaniu informacji od dostawcy.
* Jeśli termin przypada w weekend lub święto, zostanie on przedłużony na następny dzień roboczy.
** Długość terminu reklamacji według ustawy nie wyklucza porozumienia z klientem na wydłużenie terminu reklamacji.
*** W przypadku wygaśnięcia tego okresu klient ma również prawo do odstąpienia od umowy kupna.
4) Co jest potrzebne do złożenia reklamacji?
Postępowanie reklamacyjne będzie rozpoczęte po przesłaniu przez klienta kompletnego towaru i udowodnieniu zakupu na podstawie rachunku lub dowodu dostawy.Towar musi być czysty, suchy i oczyszczony. Prosimy o wskazanie w formie krótkiego komunikatu informacyjnego jaki jest powod reklamacji, prosimy również o krótki opis wady.
i gdzie mogę reklamować towar zakupiony w sklepie internetowym?