VIP konto informacje o zakupach
Darmowa wysyłka powyżej 250 zł
+420 777 902 328
kontakt@skate-polska.pl

Reklamacja towaru

1) Jak długi jest termin na złożenie reklamacji?

2) Jak i gdzie mogę reklamować towar zakupiony w sklepie internetowym?

3) Jak długo trwa reklamacja jeżeli wysłałem/am towar z powrotem do waszego sklepu stacjonarnego?

4) Co jest potrzebne do złożenia reklamacji?


1) Jak długi jest termin na złożenie reklamacji?

Okres gwarancji rozpoczyna się od daty otrzymania towaru przez nabywcę i trwa 24 miesięcy, tj. dwa lata.

2) Jak i gdzie mogę reklamować towar zakupiony w sklepie internetowym?

Dla ułatwienia i szybkiego złożenia reklamacji prosimy najpierw o przesłanie maila na adres kontakt@skate-polska.pl z przedmiotem "Reklamacja" i numerem zamówienia. W mailu należy opisać wadę i powód reklamacji oraz dołączyć zdjęcia wady. Często jesteśmy w stanie ocenić wadę na podstawie zdjęć.

Towar może zostać do nas wysłany za pośrednictwem preferowanego przewoźnika.

Zwrot towaru - wysłanie na nasz adres:

Towar należy odesłać wraz z dokumentem zakupu na adres podany na rachunku lub w lewym górnym rogu dowodu dostawy. Wszystkie adresy są podane na naszej stronie internetowej: http://www.skate-polska.pl/kontakt.

Za dowód jest uważany dowód dostawy. Należy wskazać w formie krótkiego komunikatu informacyjnego jaki jest powód reklamacji, prosimy również o krótki opis wady towaru.

Reklamację należy złożyć niezwłocznie po stwierdzeniu wady. Zwlekanie ze złożeniem reklamacji może negatywnie wpłynąć na wynik reklamacji!

3) Jak długo trwa reklamacja jeżeli wysłałem/am towar z powrotem do waszego sklepu stacjonarnego?

Reklamacje są wysyłane bezpośrednio do naszych dostawców. Zgodnie z ustawą obowiązuje do rozpatrzenia reklamacji termin 30 dni. Priorytetem jest natomiast jak najszybsze rozpatrzenie reklamacji. O wyniku informujemy klientów niezwłocznie po otrzymaniu informacji od dostawcy.

* Jeśli termin przypada w weekend lub święto, zostanie on przedłużony na następny dzień roboczy.

** Długość terminu reklamacji według ustawy nie wyklucza porozumienia z klientem na wydłużenie terminu reklamacji.

*** W przypadku wygaśnięcia tego okresu klient ma również prawo do odstąpienia od umowy kupna.

4) Co jest potrzebne do złożenia reklamacji?

Postępowanie reklamacyjne będzie rozpoczęte po przesłaniu przez klienta kompletnego towaru i udowodnieniu zakupu na podstawie rachunku lub dowodu dostawy.Towar musi być czysty, suchy i oczyszczony. Prosimy o wskazanie w formie krótkiego komunikatu informacyjnego jaki jest powod reklamacji, prosimy również o krótki opis wady.

i gdzie mogę reklamować towar zakupiony w sklepie internetowym?

obsługa klienta

W przypadku jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt

+420 777 902 328
kontakt@skate-polska.pl
odbiór newslettera
Zapisy elektroniczne sprzedaży

Tekst jest czeski, ponieważ wymaga ustawodawstwo czeskie

Zgodnie z ustawą o rejestrach sprzedaży sprzedawca jest zobowiązany do wydania kupującemu paragonu. Jednocześnie jest on zobowiązany do zarejestrowania otrzymanych przychodów u administratora podatkowego online; w przypadku awarii technicznej, najpóźniej w ciągu 48 godzin.