VIP konto informacje o zakupach
Darmowa wysyłka powyżej 250 zł
+420 777 902 328
kontakt@skate-polska.pl

Wymiana/zwrot towaru

1) Jeśli okaże się, że nie pasuje rozmiar / kolor / materiał itd, mogę zwrócić lub wymienić towar?

2) Co należy zrobić, jeśli chcę zwrócić towar?

3) Co należy zrobić, jeśli chcę wymienić towar?


1) Jeśli okaże się, że nie pasuje rozmiar / kolor / materiał itd, mogę zwrócić lub wymienić towar?

Jeżeli towar nie będzie odpowiedni (zły rozmiar, kolor, itp.), istnieje możliwość dokonania zwrotu/wymiany w terminie do 14 dni od dostarczenia towaru. Towar należy odesłać nieużywany, czysty, nieuszkodzony, z nieoderwanymi metkami.

2) Co należy zrobić, jeśli chcę zwrócić towar?

Towar należy odesłać wraz z dokumentem zakupuna adres podany na rachunku lub w lewym górnym rogu dowodu dostawy. Wszystkie adresy są podane na naszej stronie internetowej: http://www.skate-polska.pl/kontakt.

Na dokumencie zakupu prosimy umieścić numer konta bankowego. Należności prześlemy na rachunek bankowy najpóźniej do 14 dni od daty otrzymania towaru.

3) Co należy zrobić, jeśli chcę wymienić towar?

Po otrzymaniu nie pasującego z różnych powodów towaru należy złożyć nowe zamówienie w naszym sklepie internetowym i wybrać odpowiedni towar. Należy równieź dopisać do zamówienia notatkę, że chodzi o wymianę towaru.

Nie pasujący towar można wymienić na towar z jakiejkolwiek kategorii. Po złożeniu nowego zamówienia należy przesłać towar wraz z dokumentem zakupu na adres podany w lewym górnym rogu dokumentu zakupu. Wszystkie adresy są podane tutaj: http://www.skate-polska.pl/kontakt.

Na dokument zakupu należy przypisać notatkę, że chodzi o wymianę. Po otrzymaniu przesyłki prześlemy e-mail informacyjny, w którym potwierdzimy wysyłkę nowego towaru. Nowe zamówienie wyślemy bez naliczenia kosztów przesyłki lub z dopłatą stanowiącą różnice ceny towaru.

Co należy zrobić, jeśli chcę zwrócić towar?

obsługa klienta

W przypadku jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt

+420 777 902 328
kontakt@skate-polska.pl
odbiór newslettera
Zapisy elektroniczne sprzedaży

Tekst jest czeski, ponieważ wymaga ustawodawstwo czeskie

Zgodnie z ustawą o rejestrach sprzedaży sprzedawca jest zobowiązany do wydania kupującemu paragonu. Jednocześnie jest on zobowiązany do zarejestrowania otrzymanych przychodów u administratora podatkowego online; w przypadku awarii technicznej, najpóźniej w ciągu 48 godzin.